RECURRING » Őslények kalandorai

Leírás: A fejlődés tanának tudósa, Nick Cutter és csapata felfedezi, hogy a történelem előtti teremtmények nem haltak ki és a mai napig léteznek. Cutterék a kormány megbízásából és segítségével vetik bele magukat a rendkívül izgalmas tudományos munkába és a veszélyesebbnél veszélyesebb kalandokba. Mivel a csapat egyre több anomáliának van kitéve, ezért az életük is állandóan veszélyben forog, különösen amikor vad dinoszauruszokkal, óriási rovarokkal, történelem előtti parazitákkal és más halálos ellenséggel kell felvenniük a harcot, amelyek a földi élet jövőjét veszélyeztetik. Cutter közben egy másfajta és egyben személyes problémával is foglalkozik. Rájön hogy felesége, Helen nyolc éve e jelenségek miatt tűnt el nyomtalanul. Miután a nő visszatér a lehetséges válaszokkal, kérdés, hogy hajlandó-e ezeket elárulni. Ha pedig nem, akkor vajon mi célból jött vissza? (Port.hu)




Ez egy örök kedvenc sorozat. Nem valami hosszú, sajnos, éppen ezért már rengetegszer újra és újra megnéztem. Volt, hogy csak egy-egy, vagy több részt, volt hogy egy-egy évadot és volt olyan is, amikor az egészet néztem újra.
Először a TV-ben találkoztam vele, és szinte azonnal beleszerettem, de miután vége lett, vagy már nem adták tovább, egy ideig elfelejtettem, aztán egy nap eszembe jutott. De nem emlékeztem a címére. Vagy egy hónapon keresztül gondolkoztam rajta, míg végül álmomba előjött. És újra megnéztem, majd még egyszer, és még egyszer. Addig néztem, amíg rá nem vettem az öcsémet, hogy nézze velem. Azóta függővé vált ő is.
Egyedi története van, egyedi szereplőkkel, épp ezért nem is biztos, hogy mindenkinek tetszeni fog. Talán ezért nem lett annyira népszerű, mint ahogy azt megérdemli.

Alapjába véve egyszerű története van. Itt-ott felbukkannak kapuk, amik a történelem bizonyos korszakaiba vezetnek. Főképp az őskorba, a dinoszauruszok és más élőlények világába, de gyakran előfordul, hogy a jövőbe vezet az a kapu. Van egy csapat, akiknek az a dolga, hogy kiderítse, hogy mitől nyílnak meg ezek a kapuk, hogy működnek, hova vezetnek, illetve, hogy gondoskodjanak azokról a lényekről, amik véletlen áttévedtek ebbe a korba.
Ennyi az egész valójában, csak közben még bonyolítva van néhány csavarral, miközben haladunk előre a történetbe, új dolgok derülnek ki, új szereplők tűnnek fel, van aki sehogy se akar meghalni, és vannak azok, akik elmennek.

Vannak benne ijesztő, és kevésbé ijesztő részek. Volt egy-két rész, amitől, miután először láttam hetekig nem mertem aludni, vagy erdő közelébe menni.

Ez eléggé rövid lett, de nem igazán tudok mit írni még. Meg kell nézni, ahhoz, hogy értsétek a rajongásomat. És nem árt közben szeretni a dinókat is. 

5 évados, mindegyik évadban 6-10 rész van, szóval elég gyorsan le lehet darálni, és ígérem, hogy nem fogjátok megbánni.
És csak mert szeretem Beckert. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.