COMPLETED » Witch's Love


Kang Cho Hong egy népszerű éttermet üzemeltet kettő idősebb boszorkánnyal együtt. Mindent megtesznek azért, hogy ne hívják fel a figyelmet magukra, kerülik a nyilvánosságot és az embereket. Azonban Cho Hong fiatalos, vidám személyisége miatt a szomszédságban élő Hwang Jae Wook felfigyel rá, és megpróbál hozzá közelebb kerülni. A dolgok akkor vállnak igazán komplikáltá, amikor Ma Sung Tae megveszi az épületet és beköltözik ő is a boszorkányok közé, azzal a szándékkal, hogy kiderítse, mi történt vele akkor, amikor gyermek korában elrabolták. 
Sokkal többet vártam ettől a sorozattól. A Voice után úgy gondoltam, hogy na, akkor nézzünk most valami olyant, ami nem ennyire sötét, nézzünk valami vidámabb, cukibb sorozatot. Ezt az igényemet csak nagyon kis mértékben tudta kielégíteni.

Tele volt felesleges jelentetekkel és felesleges szereplőkkel, ráadásul volt egy-kettő lezáratlan szál, amit még mindig nem értek. Az alap történet érdemel egy pontot, mert az nem volt sablonos, de voltak benne sablonos karakterek és sablonos jelenetek. Úgy érzem, hogy ezt jobban is meg tudták volna csinálni. Sokkal jobban.

Kezdjük a kettő színésznővel, akik valahol az első részekben voltak benne. Még a nevükre se emlékszem. Annyi volt a történetük, hogy az egyik, a fiatalabb ki akarja túrni a másikat, hogy ő legyen az igazi sztár. Az idősebb szerelmes Sung Tae-be, épp ezért az ember úgy gondolná, hogy lesz itt valami rivalizálás közte és Cho Hong között, vagy hogy valamilyen szinten lesz befolyása a kapcsolatukra. Ezt a gyanúmat még az is erősítette, hogy amikor a színásznőcske találkozott Sung Tae-vel állandóan egy fotóst mutogattak, aki őket fényképezte. De aztán nem lett semmi. A legnagyobb nulla. Az után a rész után ezek a szereplők eltűntek a színről és soha többé nem emlegette őket senki. Még az utolsó rész alatt is vártam, hogy mikor fog feltűnni valaki, vagy mikor kerülnek elő a képek, de semmi.

Aztán vegyük még ezt a "nem is biztos, hogy Sung Tae, a Cho Hong-nak rendeltetett férfi". Ezt lezárták, egy egyszerű mondattal, miszerint Cho Hong-ot nem érdekli, mivel ő úgy is őt szereti, és elmehet a végzet a fenébe, az a lényeg, hogy vissza kapta az erejét, más már nem számít. Többet is ki lehetett volna ebből hozni.

Már kb a történet negyedénél rájöttem arra, hogy mi is történhetett Sung Tae-vel gyerekkorában, ezért semmi meglepetést nem tudott okozni a végkifejlet. Egyszer se izgultam a szereplők miatt, egyszer se szorítottam semelyiknek se. Olyan üres voltam érzelmileg a sorozat nézése alatt, mint egy bankszámla a hónap végén.

Az se derült ki nyíltan, hogy most akkor mi is történt Cho Hong anyjával, mi van az apjával, vagy hogy egyáltalán hogyan került a lány a két idősebb boszorkányhoz. Valamennyi szerepe volt a kedves mamának, de nem igazán sok.

A fő gonosz annyira jól titkolta, hogy fő gonosz, hogy az utolsó részben eszméltem rá, hogy jé, ő tényleg gonosz, nem csak úgy mondják. Alapjáraton az egész sorozat alatt egy olyan banyának tűnt, akiről mindenki rosszat mond, de valójában nem is olyan rossz. Aztán végül kiderült, hogy ő áll minden mögött, és hogy tényleg gonosz. Ez akár még jó pont is lehetne, de nem, nem az.

Sung Tae anyját két olyan ellentétes módon ábrázolták, hogy komolyan elgondolkoztam azon, hogy vajon tényleg őt látjuk, vagy pedig a gonosz, beképzelt, sznob ikertestvérét. Az elején egy olyan anyának tűnt, aki mindent megtenne a fiáért, aztán amint az felnőtt, átváltott azzá a tipikus koreai drámákban lévő anyukává, akit mindenki utál. És akkor ez még csak a fele a drága mamának.

A két idősebb boszorkány az agyamra ment. Voltak vicces pillanataik, amiken nevettem, de úgy összességében ellenszenvesek voltak. Régen viszolyogtam ennyire szereplőktől, de ez a sorozat most kiverte nálam a biztosítékot. Az emberek iránti gyűlöletük és viszolygásuk néha annyira rasszistának tűnt, hogy csak pislogni tudtam. Oké, hogy boszorkányok, oké, hogy titkolni kell kilétüket az emberek előtt, oké, hogy meg kell védjék magukat, de volt néhány olyan megszólalása az idősebbik öregasszonynak, hogy az már kimeríti a rasszizmus fogalmát. De aztán lehet, hogy ezt csak én látom így, mert erre túl érzékeny vagyok.

Ahhoz a részéhez annyira még nem értek, de azt sejtem, hogy meg lett volna hosszabbítva a sorozat, hogy ha elég pozitív visszajelzést kap. Más sorozatoknál már láttam ilyent, és szerintem itt is ez lett volna a helyzet. Akkor lehet, hogy lett volna elég idejük kidolgozni rendesen a dolgokat és nem csak úgy félbe hagyni csak úgy egy nyitott szálat, és elsüllyeszteni a mélybe pár szereplőt. Viszont úgy gondolom, hogy ez nem elég indok arra, hogy csak így hagyjanak egy sorozatot.

Összefoglalás:

Egyedül talán a vicces jelenetek miatt érdemes belenézni, de ne sok értelmet keress benne, mert nehezen fogsz találni. Vagy ha mégis találsz, akkor kérlek szólj nekem. Azt se értem, miért néztem végig. Talán a kíváncsiság miatt, hogy tényleg igazam volt-e Sung Tae múltjával kapcsolatban, vagy mert egyszerűen nem volt jobb dolgon.

Értékelés:


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.