COMPLETED » I'm Your King

Leírás: Lényegében 6 barátról szól, akiknek 3-4 nap alatt teljesen megváltozik az élete egy esti iszogatás és egy "King" nevű játék miatt.
Szeretem a BL-t és szeretem a thai sorozatokat, de ezt nem tudtam lenyelni, akármennyire is próbálkoztam.

Egy 5 részes, kb 20 perces minisorozatról beszélünk, aminek lényegében az a története, hogy Pound és az anyja elköltöznek Kínába, ezért a fiú és a barátai úgy döntenek, hogy szerveznek egy búcsú bulit, ahol részegen elkezdenek játszani egy "king" nevezetű játékot, aminek annyi értelme van, hogy aki a király kártyát húzza kiszabhat valamilyen büntetést azokra akik a rossz kártyát húzták. Az első rész kb arról szól, hogy miket művelnek a bulin, és na itt szerintem páran abba is hagyták. Majdnem én is, de erőt vettem magamon és végig néztem.

És innentől fogva semmi értelme nem volt az egésznek. A vége se volt igazán vége, úgy éreztem az egészet, hogy egy hosszabb, több mindenről szóló sorozatból kivágtak volna részleteket és azokat rakták volna össze és azt adták volna le egy sorozatként.

Untam, és ha éppen lett volna más dolgom, vagy találtam volna valami érdekeset, akkor simán ott hagyom a fenébe és vissza se nézek. Soha. Olyan kiszámítható volt az egész, mint ha csak én írtam volna (tisztázzuk nekem ennél nagyobb a fantáziám, oké?). Egy tipikus sablonos sorozat. Negatív hatású barátnő, akiről mindenki tud, csak a pasija nem, régi barátok, akik régóta szerelmesek egymásba, ebből rögtön 4 is, mert miért ne. Bár én ezt a szerelmet nem láttam. Azok akik állítólag titokban jártak olyan jól titokban tartották, hogy szerelmesek egymásba, hogy még akkor se láttam, amikor a nézők elé tárták a dolgot. Éppen ezért a végén egyáltalán nem tudtam azt sajnálni, akit megcsaltak, akár mennyire sírt meg volt rossz kedve.

Néha úgy érzem, hogy a rendezők és az írók azt hiszik, hogy ha raknak bele egy kis romantikát meg egy-két csókot és akkor már minden jó lesz. És ami azt illeti, sajnos valamilyen szinten igazuk is van, mert abból amit látok népszerű lett, bár ennek leginkább az az oka, hogy színészek jól néznek ki és nem a sorozat érdeme az egész.

Annak ellenére, amit eddig a megcsalásról írtam ennél a sorozatnál, kimondottan utálom a megcsalós drámákat, egyszerűen nem tudom őket végig nézni. Ez fogható az én erkölcsi értékrendemre, de szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Viszont az utóbbi időben azt vettem észre, hogy egyre több olyan BL drámával találkozok, amiben mindez megtalálható. (Nem kimondottan ide tartozik, de a Grace klinikát ezért vagyok képtelen tovább nézni.)

Összefoglalás:

Lényegében ha nagyon unatkozol akkor nézd meg, de ne várj csodákat, mert se eleje, se vége nincs. Állítólag lesz második évada, de az "állítólag" ezeknél a drámáknál nem jelent semmit.

Értékelés:


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.