2018-as év végi értékelés

Tavaly kezdtem ezt a blogot, pontosabban 2018 július 2.-án az Age Of Youth első és második évadának véleményezésével. Sajnos nem sikerült annyi bejegyzést közzé tenni, amennyit akartam, ennek vagy az volt az oka, hogy nem néztem éppen akkor semmit, vagy pedig néztem, de mikor leültem róla bejegyzést írni egyszerűen nem jöttek a szavak. Van olyan bejegyzés is, amit 2 hétig írtam, mert sehogy se tetszett és mindig újra kezdtem, de azt hiszem ilyen a közeljövőben is lesz.
Kezdjük a legnépszerűbb bejegyzésekkel, amiket a facebook új szabályozása eléggé behatárol. Sajnos a facebook újítása miatt egyes posztok csak bizonyos emberekhez jutnak el és sajnos azok az emberek nem feltétlenül azok, akiket érdekel is az, amiről a bejegyzés szól.

5. COMPLETED » Voice 
Mu Jinhyeok (Jang Hyuk) szakmájának egyik legjobb nyomozója, ám amikor felesége egy őrült sorozatgyilkos áldozatává válik, karrierje megtörik, a bűntudat miatt pedig kicsúszik a lába alól a talaj... (tovább)

4. COMPLETED » Witch's Love 
Kang Cho Hong egy népszerű éttermet üzemeltet kettő idősebb boszorkánnyal együtt. Mindent megtesznek azért, hogy ne hívják fel a figyelmet magukra, kerülik a nyilvánosságot és az embereket... (tovább)

3. COMPLETED » The Originals 
A sorozat, a The Vampire Diaries Vámpírnaplók spin-off sorozata. A történet New Orleans-ban játszódik, középpontban az Ősi vámpírok: Klaus Mikaelson, Elijah Mikaelson és Rebekah Mikaelson. (tovább)

2. COMPLETED » What's Wrong With Secretary Kim 
Lee Young Joon családja a főrészvényes egy nagyvállalatnak, ő maga pedig az alelnöke. Okos, jóképű és gazdag ami a siker titka is lehetne, de ő igazából arrogáns. Az asszisztense Kim Mi So évek óta neki dolgozik, már szinte teljesen összecsiszolódtak, amikor úgy dönt, hogy felmond. (tovább)

1. 30+1 Dráma Kihívás 
Kerestem dráma kihívásokat, de csak angolul találtam, és azokat is csak ilyen napos felosztásban a Tumblr-ön, szóval összevágtam egy párat, lefordítottam, így jött létre ez a kihívás. 30+1 kérdés van benne, amiket néhány helyen egy kicsit átalakítottam, hogy könnyebb legyen. (tovább)
Tavaly összesen 22 bejegyzés került közzé tételre az oldalon, ami valljuk be nem valami sok, tekintve hogy kb fél éves a blog. Az utóbbi pár hétben azon gondolkoztam, hogy milyen rendszeres bejegyzéseket tudnék hozni, amikkel nem csak a bejegyzések számát, de az olvasók, vissza járók számát is tudnám növelni. Egyetlen egy ötlet jutott eszembe eddig.

Minden hét elején (vasárnap vagy hétfőn) kaptok tőlem egy olyan bejegyzést, amiben azt írom le, hogy azon a héten milyen drámák kezdődnek el (magyar leírás fordítással). Ez azoknak jó, akik szeretnék látni egyben, hogy mikre számíthatnak, mit tudnak majd nézni és a többi... Nekem pedig azért jó, mert így sokkal több drámát megismerek és talán könnyebb lesz kitalálni, hogy mit nézzek meg és mi az, amit hanyagolok.

Idén lesz egy másfajta újítás is a blogon, még pedig a 2019-es Dráma Kihívás. Tavaly év elején is kezdtem egy ilyen kihívást, de nem jutottam vele messzire. Idén úgy tervezem, hogy sokkal kitartóbb leszek, és végig viszem ha már egyszer napokat szenvedtem azzal, hogy kitaláljam, hogy milyen is legyen.

És akkor most jöjjön egy rövid összesítő, arról hogy milyen ázsiai drámákat/filmeket néztem tavaly (nem teljesen teljes, ugyanis csak azok vannak benne, amiket be is fejeztem, viszont van egy pár olyan, amit elkezdtem, de nem fejeztem be, valamint van egy pár TV-show, ami még mindig tart, vagy csak bizonyos részeket néztem meg belőle). Az összes befejezettet itt tudjátok megnézni.
Összesen: 51 drámát/filmet/tv-show
Ebből 25 koreai, 1 japán, 19 thai és 4 kínai.
Ebből az 51-ből, 36 volt dráma, 5 film és 10 tv-show.

Idén mindent megpróbálok, hogy sokkal jobban tudjam vezetni a dolgokat, így jövőre sokkal részletesebb lesz az értékelés. Ki találok valamilyen rendszert, hogy minden héten legalább egy bejegyzés legyen a blogon, és többet fogok foglalkozni a Facebook és az Instagram fiókjával is. 

Köszönöm szépen azoknak, akik tavaly velem voltak, remélem idén is így lesz! Kellemes új évet kívánok mindenkinek! 💓

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen az egész évi munkádat! Buék neked is!

    VálaszTörlés
  2. zard mar be a blogod
    annyira szar hogy az mar faj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtisztelve érzem magam, hogy engem is megtaláltál, drágám. xD Legyen további jó, utálattal teli életed. ♥

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.